Dordrecht
Laan der Verenigde Naties 275
€ 1.575.000 k.k.
Koop
direct beschikbaar...
Op een fraaie zichtlocatie gelegen combinatiepand (kantoorruimte met bedrijfsruimte) op een perceel eigen grond van 2.585 m², gesitueerd op een kleinschalig bedrijventerrein langs randweg N3. Bouwjaar ca. 1989. Er zijn thans nog 11 parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein. ...
Op een fraaie zichtlocatie gelegen combinatiepand (kantoorruimte met bedrijfsruimte) op een perceel eigen grond van 2.585 m², gesitueerd op een kleinschalig bedrijventerrein langs randweg N3. Bouwjaar ca. 1989. Er zijn thans nog 11 parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein.

Thans nog beschikbaar is ca. 675 m² kantoorruimte (ca. 225 m² begane grond en ca. 450 m² verdieping). Deelverhuur in kleinere ruimten is bespreekbaar.

Deze locatie is uitstekend bereikbaar via randweg N3, die de A15 met de A16 verbindt.

Het pand is desgewenst ook in zijn geheel te koop (vraagprijs € 1.575.000,-- k.k.).

KADASTRALE AANDUIDING
Gemeente Dordrecht, sectie N, nummer 4032, groot 2.585 m². Eigen grond.

LOCATIE/BEREIKBAARHEID/ PARKEREN
Per auto
De bereikbaarheid per auto is uitstekend, de bedrijfsruimte is direct gelegen aan de op- en afritten van randweg N3, die de A16 (Rotterdam-Antwerpen) met de A15 verbindt (Rotterdam-Ruhrgebied Duitsland).
Er is voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein (11 parkeerplaatsen van de in totaal 43 parkeerplaatsen).

VLOEROPPERVLAKTE
Kantoorruimte begane grond : ca. 225 m² voor verhuur beschikbaar (excl. ca. 50 m² gemeenschappelijke ruimte)
Kantoorruimte verdieping : ca. 450 m²

GLOBALE INDELING
Kantoorgedeelte
Begane grond, gemeenschappelijke entree (ca. 50 m²): centrale hal met meterkast en een toiletgroep voor dames en heren, bordestrap naar verdieping.

Begane grond, rechter gedeelte (opp. ca. 225 m²):
L-gang, vergaderruimte, grote kantoorruimte inclusief 2 onzelfstandige kantoren/ inpandige kantoorruimte, kantoorruimte.

Verdieping (opp. ca. 450 m²): hal/ gang met toiletgroep voor dames en heren, instructieruimte, 3 kantoorruimten, vervolg gang met archiefruimte, 2 kantoorruimten, kantineruimte met open keuken en toegang tot stookruimte (via de keuken).

Buiten:
Voorzijde gebouw: 4 gemarkeerde parkeerplaatsen.
Achterzijde gebouw: 7 gemarkeerde parkeerplaatsen. Parkeerterrein achterzijde is v.v. betonklinkers en riolering. Het terrein is afgesloten via een slagboom en toegankelijk via een toegangssysteem. Er bevindt zich tevens een fietsenstalling aan de achterzijde van het gebouw.

VOORZIENINGEN & INSTALLATIES
Kantoorruimte:
• Gemeenschappelijk entree met balie;
• Meterkast (uitgebreide elektrische installatie met o.a. 27 groepen, 5 extra groepen, 5 krachtgroepen en 3 hoofdschakelaars);
• Gas/water/elektra verbruiksmeters;
• Glasvezelverbinding (t.b.v. Gonen Automation)*;
• Telefoon aansluiting;
• Gasgestookte cv-installatie (Remeha, ca. 1989) in combinatie met radiatoren;
• Warmwatervoorziening via elektrische boilers;
• Nagenoeg alle kantoorruimten zijn v.v. airconditioning*;
• Mechanisch ventilatiesysteem;
• Intercominstallatie;
• Verlaagd systeemplafonds met inbouw tl-verlichting en inbouwspots;
• Brandslanghaspels;
• Diverse computeraansluitingen, kabelgoten en vloerpotten*;
• Toiletgroep dames en heren, zowel op de begane grond als de verdieping (geheel betegelde wanden, plavuizen vloer, wit sanitair, voorportaal met wastafel, herengedeelte met toilet en urinoir en damesgedeelte met toilet en werkkast met uitstortgootsteen)
• Keukeninrichting verdieping bestaat uit een wit Bruynzeel blok met enkele rvs spoelbak, betegelde achterwand en diverse onder en bovenkasten;
• Vloerafwerking: marmoleum begane grond en vloerbedekking op de verdieping*;
• Betonsteen wanden;
• Binnen zonwering via lamellen*.
Opmerking: de luchtbehandelingsinstallatie is niet meer functioneel.

De met een * aangemerkte voorzieningen behoren standaard niet tot het gehuurde en worden door verhuurder om niet (kosteloos) ter beschikking gesteld aan de huurder. De kosten van onderhoud, reparatie, vernieuwing, vervanging e.d. zijn voor rekening van huurder. Voor de niet met een * aangemerkte voorzieningen/ installaties is artikel 11.4 en 11.5 van de algemene bepalingen van toepassing.

HUURPRIJS
Kantoorruimte begane grond: € 110,-- excl. btw per m² per jaar.
Kantoorruimte verdieping: € 110,-- excl. btw per m² per jaar.

Parkeerplaatsen: € 325,-- excl. btw per plaats per jaar.

OMZETBELASTING / BTW
Het betreft hier met btw/ omzetbelasting belaste verhuur. Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor 90% of meer gebruikt voor met omzetbelasting/ btw belaste prestaties.

SERVICEKOSTEN
Indien er sprake zal zijn van deelverhuur van het pand dan zal er een nader te bepalen representatief voorschotbedrag vastgesteld worden t.b.v. de leveringen en diensten/ services die hier tegenover staan. Voor wat betreft de verwarming/ gasverbruik zal dit berekend worden naar rato gebruiksinhoud/ volume van het gehuurde en voor wat betreft elektra en water naar rato grootte gebruiksoppervlakte van het gehuurde.

Bijkomende kosten
Huurder gerelateerde kosten/belastingen o.a. onroerende zaakbelasting gebruikersgedeelte, rioolrecht, waterschapkosten en dergelijke zullen, voor zover huurder daar niet rechtstreeks voor aangeslagen wordt, door de verhuurder aan huurder worden doorberekend.

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindex- cijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUURTERMIJN
In overleg.

VERLENGINGSTERMIJN
In overleg en afhankelijk van de overeen te komen huurtermijn.


OPZEGTERMIJN
In overleg en afhankelijk van de overeen te komen huurtermijn.

BETALINGEN
Huurprijs per maand vooruit te betalen.

ZEKERHEIDSTELLING
Een waarborgsom/ bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief btw.

HUUROVEREENKOMST
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte ex artikel 7 230A BW, volgens het ROZ-model (2015).

AANVAARDING
In overleg, kan desgewenst spoedig.

OVERNAME
De vorige huurder biedt onderstaande zaken ter overname aan: niet van toepassing.

BESTEMMING
Vigerend bestemmingsplan: ‘Wielwijk, Crabbehof en Zuidhoven’. Het bestemmingsplan is door de raad op 14 oktober 2014 vastgesteld en met ingang van 4 december 2014 in werking getreden en onherroepelijk geworden. Bestemming: ‘bedrijf’. Veiligheidszone-vervoer gevaarlijk stoffen. Voor nadere informatie kunt u terecht bij Zoomer Makelaardij B.V.

BIJZONDERHEDEN
Elke huurder behoeft de goedkeuring van verhuurder. Hiertoe kan gebruik gemaakt worden van een kredietrecherche.

Het pand is desgewenst ook in zijn geheel te koop (vraagprijs € 1.575.000,-- k.k.).

Nadrukkelijk vermelden wij dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen derhalve geen rechten worden ontleend en zijn wijzigingen voorbehouden.
Alle genoemde afmetingen/ oppervlakten in deze informatie zijn indicatief.
De in het pand aanwezige installaties zijn niet getest op de functionaliteit er van.
    • Koop of huur

      Koop

    • Adres

      Laan der Verenigde Naties 275

    • Plaats

      Dordrecht

    • Postcode

      3318 LA

    • Hoofdfunctie

      KANTOORRUIMTE

    • Bouwvorm

      Bestaande bouw

    • Totaal oppervlakte

      840

    • Parkeren

      parkeerplaatsen: € 250,-- excl. btw per plaats per jaar.

    • Aanvaarding

      direct beschikbaar

Neem contact op met Zoomer Makelaardij

Wilt u een bezichtiging en/of meer informatie over deze woning (Laan der Verenigde Naties 275)? Vul dan onderstaand formulier in.


    U kunt hier kort en krachtig ter voorbereiding op het gewenste contact uw vraag stellen over

    Privacy

    Uw gegevens zijn altijd beschermd. Om uw contactverzoek te kunnen insturen hebben we op zijn minst goedkeuring voor het opslaan van uw gegevens nodig.

    Ik snap dat mijn gegevens worden opgeslagen.
    Uw gegevens zijn altijd veilig en worden nooit doorverwezen naar derde partijen.

    Ik sta open voor contact momenten.
    Wilt u vrijblijvend op de hoogte blijven van onze ontwikkelingen?

    * = verplicht veld